torsdag 9 november 2023

Ledig dag, välförtjänt cykeltur

 Idag var sista dagen jag cyklade innan min operation. Det gjorde jag såklart tillsammans med Addie. Vi tog en tur ner till Stenkyrka affären. Det är ändå en rätt rejäl tur för Addie att springa. Men det är hon som sköter takten, jag anpassar mig efter henne och när hon vill vila - ja då vilar vi.


De ordnar det så fint utanför affären. Nu blandas pumpor med julinspiration. Vi går mot en underbar tid, då man ska vara tacksam över allt man har och ta vara på stunder tillsammans. 

sedan måste man ju få lite snacks när man är så duktig 


I helgen ska vi hjälpa vår dotter att flytta sedan fortsätter jag till Löwenströmska för operation. Det är ändå lite pirrigt. Det känns ändå skönt att få det gjort nu. Nu kan allt bara bli bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett gympass är aldrig fel

Att träna är aldrig fel. Du kan göra det på många olika sätt. Inte nödvändigtvis på gym. jag tog mig en tur ner i gymmet på hote...