lördag 11 november 2023

Minisemester i vår vackra huvudstad

Ligger och njuter av lördagsmorgonen i en hotellsäng i vår vackra huvudstad. Himlen utanför är blå med lite lätta moln, inget regntungt...än😉.

Oftast åker man hit när man har ett ärende. Jag tror inte jag åkt utan anledning, man passar på att ta lite ledigt i samband med att man är i Stockholm. 
Att bara åka hit för lite semester är inget jag gjort. Denna gång är det två anledningar som gör mitt besök. Det första är för att en av döttrarna flyttat till ny lägenhet. Anledningen är egentligen att mamma hjärtat längtar och då var det ju bra att kunna skylla på att man måste hit för att hjälpa😍. 
Den andra anledningen är mindre rolig, men nödvändig. Ibland behöver kroppen nån liten reservdel såsom en liten del till ett knä. 

Utsikten från mitt hotellfönster
Önskar er alla en fin lördag🌼

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett gympass är aldrig fel

Att träna är aldrig fel. Du kan göra det på många olika sätt. Inte nödvändigtvis på gym. jag tog mig en tur ner i gymmet på hote...