tisdag 28 november 2023

Snö, snö och mer snö!

 Idag firar jag 14 dagar sedan operation😊! Dessa dagar har gått förvånansvärt snabbt ändå, trodde jag skulle sitta och bli galen. Men dagarna består i träning, stickning, att äta, träna, sticka och åter träna. Små promenader inomhus sedan snön kom, fick ju inga isdubb till kryckorna... men de väntar på mig hos sjukgymnasten. Tills jag fått hämta dem får jag vackert stanna inomhus😣. 


Men det ser väldigt härligt ut med all snö, hade gärna tagit en lång promenad med Addie idag. Hon har tråkigt😕 - som hon älskar snö och jag fattar inte💭 att hon vill att jag ska komma ut?!


Bara 14 dagar efter operation är jag förvånad över hur mycket rörlighet jag har i knät. jag har ännu stygnen kvar och det första bandaget de satte på mig. Stygnen ryker den 5 december och då ska jag till sjukgymnasten för första gången efter operation. Spännande om hon tycker som jag.


Svullnaden har lagt sig mycket och jag känner att även smärtan efter blodproppen i vaden börjar sakta men säkert ge med sig. Tänker om jag inte fått den, hade jag varit mycket piggare idag och kanske hade jag varit ännu mer rörlig. Trist med den missen i sjukvården, tycker jag. 


En hel del stickning har det blivit. här kommer lite smakprov vad jag gjort dessa dagar. 

Mössam, halsduk och vantar
Strumpor i olika storlekar och babymössa.
Babymössa-, strumpor & vantar. 
set med babymössa, strumpor och vantar. 

Önskar er alla en härlig tisdag i den mjuka, fluffiga och härliga vintersnön💓

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Midsommar - ännu ett lyckat och värmande släktskap

Ännu ett år vi firar tillsammans i midsommarvärmens solsken. Tur med vädret denna dag.  En vacker liten midsommarprinsessa🌷 Ett långväga be...