torsdag 11 januari 2024

Idag börjar jag testa...

 Idag fick jag hem min första leverans av peach iced tea samt strawberry från Protein.se, efterlängtad. Väldigt god dryck, har faktiskt testat båda två redan.


Min träning för att återfå full rörlighet och muskelstyrka i mitt vänstra ben efter min operation pågår för fullt. Nytt träningsprogram, nu nr 3 i raden. Utmaningarna blir svårare och att resa sig från sittande (på en stol) till stående på ett ben utan att hjäpa till med händerna - det är inte det enklaste, kan jag säga. Jobbar förmiddagen mina 4 timmar som jag ska enligt min sjukskrivning, så nu efter det och träningspass är det dags för lite mat i magen.


Eftersom jag inte "orkade" laga något så blev det kvarg med jordgubbar och mango, valnötter och mandel, kokosflingor och lite agave sirap. Mumsigt och gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett gympass är aldrig fel

Att träna är aldrig fel. Du kan göra det på många olika sätt. Inte nödvändigtvis på gym. jag tog mig en tur ner i gymmet på hote...