måndag 10 juni 2024

Måndag, startskottet för veckan


  • Veckans första dag drog igång med lämning på hunddagis vilket innebar en längre biltur för mig. Det gick bra. Är nöjd och glad över att äntligen vara lite oberoende och köra själv. 

    Addie var förberedd och väldigt glad för att få åka till sina kompisar. Fantastiska tjejer som hjälper mig på bästa sätt🙏

    Dagen spenderades till största del hos mamma. Vi tvättade, klippte, rullade och fönade hennes hår. Hon blev så fin och verkade nöjd och ganska trött efter detta. 
    Min mamma 93 år ung! 
    De säger jag är lik min mamma❤️
    På detta foto är min mamma 20 år, så vacker💗


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Måndag, startskottet för veckan

Veckans första dag drog igång med lämning på hunddagis vilket innebar en längre biltur för mig. Det gick bra. Är nöjd och glad över att äntl...