lördag 14 oktober 2023

Träning - kan det vara något för mig?

 Hur många gånger har man inte hört det? Nej, men jag går inte till gymmet, där står de bara och speglar sig och jämför sina fasta kroppar. Är det så? Kanske en del gör så, men sedan jag började träna har jag inte varit med om det alls mycket. Jag har sett det, men på senare år har jag inte orkat bry mig om det. 

I det stora hela är det vanliga människor - som du och jag, som tar sig till gymmet och flåsar sig igenom ett pass.


Dessa bilder är tagna i Milon på Form, där jag har tränat en hel del. Idag saknar jag det jättemycket, just nu har jag ingen träning på gång för jag väntar på att operera mig, få en knäledsprotes. Vet inte om jag får hel- eller halvprotes. 
Jag försöker cykla mycket.


Bilder från förmiddagens cykeltur, det blev på 9,5 km med några stopp för vila. Addie var laddad och njöt i fulla drag av att ge järnet på skogsvägarna. Det var så härligt med vinden och solen. Dock lite kämpigt i motvind, men helt okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Midsommar - ännu ett lyckat och värmande släktskap

Ännu ett år vi firar tillsammans i midsommarvärmens solsken. Tur med vädret denna dag.  En vacker liten midsommarprinsessa🌷 Ett långväga be...