måndag 1 april 2024

PÅSK och häng med familjen

 Nu var det ett tag sedan jag skrev här. 

Påsken drar förbi och med den lämnar vi den gråsvarta dystra vintern efter oss och tar djupa andetag av den nya fräscha vårluften.

Inför påsken så tog syrran och jag med Mamma ut och påskhandlade, så här glada var vi då😊


På påskafton blev det påskäggsjakt i skogen. Lite här och var doldes ett påskägg med både nyttigheter och godis i. Lilly hittade sitt ägg först och blev så glad, 

En premiärtur på montainbiken blev det på påskdagen, första cykelturen efter min knäoperation. Nu ska jag försöka cykla så mycket som möjligt innan min nästa operation. Så hela april kan jag cykla.
Annandag påsk blev lugn och på förmiddagen tog vi en långpromenad tillsammans innan L skulle tillbaka till Sthlm. En tur till Visby och vinkade av henne, fika på Linds Växthus och sedan handel och hem. Nu landar vi och tar det lugnt resten av dagen.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Midsommar - ännu ett lyckat och värmande släktskap

Ännu ett år vi firar tillsammans i midsommarvärmens solsken. Tur med vädret denna dag.  En vacker liten midsommarprinsessa🌷 Ett långväga be...